Subscribe a newsletter

News

2018 March 26

„Utenos trikotažas“ prisidėjo prie kampanijos „Prekyba be kailio“

news image

AB „Utenos trikotažas“ prisidėjo prie ne pelno siekiančios gyvūnų teisių organizacijos VšĮ „Tušti narvai“ vykdomos kampanijos „Prekyba be kailio“. Šio projekto metu siekiama skatinti pirkėjus, pardavėjus ir mados kūrėjus atsisakyti gyvūnų kailio ir prisidėti prie etiškesnio, labiau aplinkai ir gyvūnams draugiško vartojimo.

Projekto skiriamasis ženklas – daili oranžinė laputė. Tai ne šiaip sau papildomas drabužio aksesuaras, tai ženklas, kad šios prekės kūrėjas palaiko tarptautinę prekybos be kailio kampaniją ir siekia vartotojams tiekti tik etišką ir gyvūnams bei aplinkai draugišką madą be kailio.

Remiantis visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ 2016 metų tyrimo duomenimis, net 67 proc. lietuvių nepritaria laukinių žvėrelių auginimui ir žudymui dėl kailio. Atsižvelgdama į gyventojų nuomonę, 2017 m. „Tušti narvai“ prisidėjo prie tarptautinio judėjimo „Fur Free Alliance“ veiklos ir ėmėsi aktyviai skleisti žinią apie kailinių žvėrelių auginimą Lietuvoje.

Pirmas svarbus Lietuvos mados industrijos atstovus vienijantis žingsnis buvo kampanijos „Prekyba be kailio“ įvedimas. Šiandien prie šios kampanijos jau yra prisidėję tokie lietuviški prekės ženklai kaip „Adatytė“, „Atsikeli ir varai“, „Rugged’n’Raw,“ „due.“, „Second Me“, „Zefyras“ bei kiti. Tarptautiniu mastu „Prekyba be kailio“ kampanijoje dalyvauja tokie puikiai žinomi prekės ženklai kaip „Hugo Boss“, „Versace“, „Gucci“, „Donna Karan“, „Esprit“, „Lindex“, „Reserved“ ir kt.