Subscribe a newsletter

News

2018 May 10

„Utenos trikotažas“ pelnė „Password 2018“ apdovanojimą

news image

Tarp efektyviausių metų rinkodaros kampanijų – ir „Utenos trikotažas“, reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2018“ pelnęs Efektyviausios prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos titulą už UTENOS prekės ženklo atnaujinimą.

„Vizija, ja tikinti ir nuosekliai išsikeltus tikslus įgyvendinanti komanda – tai raktas į sėkmingus rezultatus. Džiaugiamės, kad „Utenos trikotažo“ prekės ženklo atnaujinimas į UTENOS buvo įvertintas ne tik rinkodaros ir komunikacijos profesionalų, bet ir mūsų klientų, tiek lojalių, tiek naujų, kurie labai teigiamai priėmė ir pamėgo naują prekės ženklo koncepciją bei kolekcijas“, – teigė Marius Žielys, „Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas.

„Password“ apdovanojimai šiais metais buvo išdalinti jau 15-ą kartą, konferencijos „Password 2018“ metu. Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į 7 skirtingas kategorijas, skirstomas į didelio ar mažo biudžeto segmentus. Efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso finale iš viso varžėsi 18 stipriausių metų kampanijų, reklamos ir komunikacijos ekspertų komisijos atrinktų iš 61 paraiškos. Po pristatymų ir komisijos sprendimų apdovanoti 9, tarp jų ir „Utenos trikotažas“.

Konferencijos metu finalininkų pranešimus vertino kompetentinga komisija, kurią šiemet sudarė rinkodaros ir komunikacijos profesionalai, priklausantys svarbiausioms juos vienijančioms asociacijoms. Nugalėtojai buvo renkami vadovaujantis pagrindiniais trimis kriterijais: įžvalga (30 proc.), įgyvendinimas (30 proc.) ir pasiekti rezultatai (40 proc.).

„Password 2018“ vyko š. m. gegužės 9 d., Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Nuotrauka: Juditos Grigelytės, „Verslo žinios“ (VŽ).